www.bgemn.ubhealth.mn

Эрүүл мэндийн сайдын 2014 оны 01 дүгээр сарын 13-ны өдрийн "Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгааны аргачлал батлах тухай" 13 тоот тушаалын Үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгааг загвар асуумжийн дагуу улирал бүр авч, дүгнэлт хийж ажиллаж байна. 2017 онд загвар асуумжийн дагуу сэтгэл ханамжийн судалгаанд нийт 5975 хүн, өөрсдийн боловсруулсан асуумжаар 490 үйлчлүүлэгчид хамрагдсан ба энэ нь нийт үйлчлүүлэгчдийн /эхний 10 сарын байдлаар/ 0,8 %-ийг эзэлж байна. Ангилж үзвэл:

- Амбулаторийн үйлчлүүлэгчид - 5284 буюу 0,7%.

- Хэвтэн эмчлүүүлэгчид - 691 буюу 5,5% байна.

Үйлчлүүлэгчдийн ерөнхий сэтгэл ханамж 86,2%-тай байгаа ба сэтгэл ханамжтай байдал өмнөх оныхоос 0,4% -иар нэмэгдсэн.

Эмнэлгийн ажилтнуудаас сэтгэл ханамжийн судалгааг улирал бүр авч дүгнэлт хийж ажиллалаа. Судалгаанд ЭМТөвийн 249, ӨЭМТ-ийн 234, нийт 483 ажиллагсад хамрагдсан нь нийт ажилтнуудын 81% -ийг эзэлж байна. Ерөнхий сэтгэл ханамж 86.6%-тай байна.

 

Зочдын тоо

Гишүүд : 1
Нийт мэдээ : 152186
Web Links : 6
Мэдээ үзсэн : 1986231

Цаг агаар

Санал асуулга

Сэтгэл ханамжтай үйлчилгээ авахад таньд юу хэрэгтэй байна.
 

Тамхины хор хөнөөл

Get the Flash Player to see this player.

time2online Extensions: Simple Video Flash Player Module

Зөвлөгөө