www.bgemn.ubhealth.mn

Зүрх судасны өвчний үед хийх дасгал хөдөлгөөн



1. Бэлтгэх байдал: Орон дээр 2 хөлийг жийж сууна. Амаа жимийж хамраараа урь амьсглан авч 2 гарыг дээш өргөж амьсгааг гаргаж 2 гараа доош буулгаж бэлтгэх байдалд орно.

2. Бэлтгэх байдал: Амьсгал авч 2 гарыг биеийн өмнө тохойн үеэр нугалж , амьсгал гаргаж 2 гараа тохойн үеэр тэнийлгэж, бэлтгэх байдалд орно.

3. Бэлтгэх байдал: Дээш харж 2 гарыг биеийн дагуу авч хэвтэнэ. Амьсгал авч нэг гарыг хэвлий дээр хөнгөн тавьж амьсгал авна.

4. Бэлтгэх байдал: Зүүн хажуугаараа зүүн гараа дэрлэх маягтай, баруун гараа биеийн дагуу авч хэвтэнэ. Энэ байдлаас баруун гарыг өргөж биеэс холдуулах ойртуулах дасгал хийнэ.

5. Бэлтгэх байдал: Орон дээр 2 хөлөө унжуулан сууна. 2 хөлийг ээлжлэн шагайн үеэр гадагш, дотогш эргүүлэх хөдөлгөөн хийлгэнэ.

6. Бэлтгэх байдал: Дээш харж 2 гарыг биеийн дагуу авч хэвтэнэ. 2 хөлийг ээлжлэн эгц дээш 90 градус өргөж буулгана.

7. Бэлтгэх байдал ижил: Дугуй хийх маягын хөдөлгөөнийг аажим удаан хийнэ.

8. Тайван чөлөөтэй хэвтэж өрцний амьсгал хийнэ. Өөрөөр хэлбэл хэвлийгээр хүчтэй амьсгалууллана.

9. Бэлтгэх байдал: Орон дээрээ буюу сандал дээр сууна. 2 гарыг дээш өргөж , баруун тийш бүсэлхийгээр эргүүлэнэ. Гарыг буулгаж бэлтгэх байдалд орно. 2 талд ээлжлэн хийнэ.

10. Булчинг суллуулана. 2 гарыг дээш өргөж, доош сул хагас нугалсан байдлаас унжуулан хаяж өгнө. Ингэхэд булчин сулрана.

БГЭМН-ийн Биеийн тамир чийрэгжүүлэлтийн эмч Ц. Отгонжаргал

 

Цэсүүд

Тусламж үзүүллээ

Шилэн данс


Зочдын тоо

Гишүүд : 1
Нийт мэдээ : 149528
Web Links : 6
Мэдээ үзсэн : 1867974

Цаг агаар

Санал асуулга

Сэтгэл ханамжтай үйлчилгээ авахад таньд юу хэрэгтэй байна.
 

Тамхины хор хөнөөл

Get the Flash Player to see this player.

time2online Extensions: Simple Video Flash Player Module

Зөвлөгөө